martes, 17 de septiembre de 2019

ENSAIOS FILOSÓFICOS

Quincenalmente deberedes elaborar unha redacción persoal sobre os temas ou pistas temáticas que se relacionan máis abaixo. Penso que a mellor maneira de achegarse á filosofía é tomando contacto coa historia do pensamento (occidental) en pequenas doses, claro está, pero tamén exercitando o voso pensamento crítico e a vosa redacción. Hai lugar, como non, para o humor, a ironía e incluso a sátira. Non vos cortedes, expresade as vosas reflexións con sinceridade e valentía, mais, iso si, procurando falcelo con respecto. Esta é a norma fundamental deste xogo compartido. Digo compartido porque as vosas creacións serán lidas diante do grupo e tamén valoradas en función duns criterios mínimos que se recollen nunha táboa que se engade tamén a continuación.


Formato de entrega:

  • Os textos deberán ser editados en formato dixital e gardados nunha carpeta persoal.
  • O tamaño de letra non pode ser superior a 12 ppp
  • Para a lectura pública deberán ser impresos e entregados posteriormente ao profesorado.
Pistas temáticas e cronoloxía:

DATA DE ENTREGA
TEMA
OBSERVACIÓNS
VENRES, 20  de setembro
HAI DEUS OU NON HAI NADA?
OS MEDOS

  15 de outubro
QUEN SON? QUEN SEREI?
  de outubro
POR QUE? enlace web

1 de novembro
OS MEDOS
HAI DEUS OU NON HAI NADA?
Enlace a un artigo xornalístico
15 de novembro
EU, O GRUPO, A TRIBO
O poder do grupo
29 de novembro
O PORQUÉ DO POR QUE
enlace web

13 de decembro
MUNDO FAKE?
Enlace a un artigo xornalístico


Criterios para a súa avaliación:

CONTIDO
 1 ou 0
A composición resultou interesante para a audiencia e foi orixinal.
Tivo profundidade psicolóxica
A exposición foi clara e sigueu unha orde lóxica. (presentación, tratamento, peche)
LINGUAXE
Usouse unha linguaxe correcta e clara.
O volumen de voz foi o adecuado.
A velocidade foi adecuada.
Os xestos e a postura corporal foron os adecuados.
Estableceuse contacto visual coa audiencia.
Usáronse apoios gráficos durante a exposición.
usáronse recursos para chamar la atención da audiencia (cambios de ton, preguntas, repeticións…)
PUNTUACIÓN TOTAL