Formato dixital impreso. Debe incluir os anuncios orixinais extraídos de revistas.
1. TRABALLO COLABORATIVO DE LECTURA DE IMAXE PUBLICITARIA.
A tarefa consite na realización dun traballo de lectura crítica de imaxe publicitaria.
- O grupo constará de 3 persoas.
- Formato de entrega: impresión dixital do texto acompañado das imaxes publicitarias orixinais que serán extraídas de revistas. É moi importante que o anuncio non sexa modificado, cortado ou alterado en ningunha das súas partes.
- Debe contar con un mínimo de oito anuncios.
- É fundamental utilizar a táboa de criterios de avaliación e cualificación que figura a continuación e que utilizarei como guía para cualificar o traballo de investigación.
- Ficha inicial
- Instrucións e partes do traballo
- Elementos dun anuncio publicitario estático
- Os valores morais nos anuncios
- Os estereotipos na publicidade
- Estratexias publicitarias
- Psicoloxía da cor na publicidade
- Planos, encadres e angulación ou PDF